martes, 29 de mayo de 2018

“CAMPEONES” FILMAREN AURPEGI TXARRA




Atzo bidelaguneko ikasleek joan ginen “Campeones” filma ikustera. Dibertigarria da, bai, baina ere beste ikuspuntu batetik ikusita serioa da, zeren eta filmean agertzen da jendea gaixotasun degeneratiboa eta haietatik burla egiten dira. Horrela da gure gaur egungo sozietatea, baina benetan gertatzen dena da beldurra ematen digula desberdina den guztia. Pertsona bakoitzak bere idealak ditu eta hori ezin da horrela izan. Bakoitzak du izaera bat eta hori ezin da aldatu. Baina beno. Bakoitzak jakingo du nola jokatzen du pertsona bakoitzarekin. Nik egunero gogoratzen naiz nola jokatzen dut pertsona guztiekin eta damutu egiten naiz gehienetan, zeren eta nik ere dut alde txarra. Pertsona guztiak bezala. Saiatzen naiz ez izaten horrela, baina, ezinezkoa da. Alde txarra gure barnean dago. Gure zati bat da eta hori, zoritxarrez, ezin dugu ihes egin gugatik.

Youtuben duzue trailera, ikusi nahi baduzue. Nik ezin dut hemen jarri. Barkatu nazazue mesedez.

Hurrengora arte:

DANI RODRIGUEZ 2.B  



No hay comentarios:

Publicar un comentario